Am calcat pe urmele Angelinei Jolie si ale lui Brad Pitt!

Sunt convinsa ca stii cine sunt personajele si probabil te gandesti ca am vizitat LA-ul sau New York-ul, insa am sa te surprind. Locatia este de fapt mult mai accesibila si se afla chiar in Europa, in Malta. Este vorba despre golful Mgar ix-Ximi, de pe insula Gozo, locul unde Angelina Jolie si Brad Pitt au filmat impreuna pelicula intitulata “By The Sea”.

Cum am ajuns acolo probabil te intrebi?

Ei bine, vazand filmul… dupa ce am vizionat drama in care cei doi fosti soti joaca, m-am indragostit de peisaje si am vrut sa aflu unde s-au filmat scenele. Desi actiunea filmului se petrece in Franta, am descoperit ca peliculaa fost de fapt filmata in Malta, intr-un golf micut si despre care lumea nu vorbea atat de mult. Evident, acum locul este mai cunoscut din Malta si multi turisti il trec in itinerariul lor.

La fel am facut si noi si am ajuns in micutul golf undeva spre dupa-amiaza, cand soarele se ascundea deja dupa dealuri. Din pacate nu ajunge niciun autobuz pana acolo asa ca a trebuit sa mergem pe jos cam 1.5 km. drum pietruit, prin mijlocul pustietatii, dar linistitor si frumos. Am ajuns intr-un final deasupra golfului si a trebuit sa coboram pe niste scari improvizate pana la baza, insa a meritat tot efortul (nu ca ar fi fost greu, dar na, ma asteptam si eu la asfalt, ceva).

Daca ai vazut filmul si te astepti ca golful sa arate ca in pelicula o sa ai o mare dezamagire. Este un golf mic (stiu ca ma repet, dar trebuie sa intelegi cat de mic este) cu un singur restaurant. Evident, proprietarii au scris mandrii pe meniu ca acolo au luat masa cei doi actori. Preturile nu sunt atat de mici, insa privelistea este tot ce conteaza. Plus ca au fructe de mare proaspete si gatite pe loc, asa ca nu strica sa incerci. Cand am ajuns noi se lua deja ultima comanda, insa pentru ca nu ne era foame nu am incercat nimic. Si uite cum am gasit un alt motiv sa mai vizitez o data Malta.

Golful nu are plaja cu nisip, insa nu te opreste nimeni sa iti intinzi un prosop pe stanci si sa te bucuri de soare. Accesul se poate face si cu masina, si in timpul scurt pe care l-am petrecut acolo am vazut mai multi turisti care au venit cu taxiul doar pentru cateva poze.

One thought on “Am calcat pe urmele Angelinei Jolie si ale lui Brad Pitt!