Ce am facut 7 zile in Ikaria!

Despre Ikaria am scris deja o multime de articole, insa in cel de azi iti voi povesti ce am facut eu, pas cu pas, in saptamana pe care am petrecut-o pe taramurile elene!

Prima zi

Am ajuns la hotel pe la ora 15:00 si pentru ca aveam in spate un drum de peste 30 de ore ne-am dus direct pentru un pui de somn. Ne-am trezit dupa vreo 4 ore si am mers sa luam cina la un restaurant pe plaja, unde spre surprinderea noastra am dat de o romanca stabilita acolo. Recunosc ca am devenit clienti fideli ai tavernei si am mancat acolo in fiecare seara.

A doua zi

A doua zi am plecat sa exploram putin insula si prima noastra dorinta a fost de a merge la faimoasa plaja Seychelles. Locul ne-a placut atat de mult inca nu am mai plecat de pe plaja decat la apusul soarelui.

Despre cum poti ajunge la plaja si alte detalii, aici!

A treia zi

Azi ne-am propus sa facem putina miscare si sa lasam masina “sa se odihneasca”. Deoarece am fost cazati in Therme, drumul pana la Agyos Kirikos, capitala insulei nu era mai mare de 2 kilometri pe care a fost o placere sa ii parcurgem pe jos, pe langa malul marii. Capitala inseamna cateva stradute paralele cu magazine de suveniruri, un port plin cu barcutele localnicilor si cu cateva baruri pe malul acelui port. Ne-am petrecut ziua facand ceva shopping si relaxandu-ne la un pahar de vin pe malul marii.

Dupa-amiaza, cand am ajuns la hotel, proprietara ne-a informat ca la 8-9 seara incepe Panigiria locala, o petrecere tipic ikariana unde se bea si se mananca foarte bine.

In acest articol poti afla mai multe despre aceste petreceri!

A patra zi

In cea de-a patra zi preluasem deja din stilul de viata al localnicilor si am ales sa stam in micutul satuc unde eram cazati, sa mancam, sa dormim pe plaja si sa nu facem mai nimic. Si chiar asta am facut!

A cincea zi

A cincea zi a fost dedicata turnul Drakano, in coltul estic al insulei. Drumul pana acolo este unul frumos, pe coasta insulei, dar neasfaltat de la un punct. De aici a,m avut o priveliste minunata asupra plajelor de dedesubt, si pentru ca pe cer nu era niciun nor am putut zari Turcia.

Seara ne-am petrecut-o la inca o Panigiria, undeva la 15 kilometri de satucul in care eram cazati, tot cu mancare delicioasa, muzica buna si vin care aluneca pe gatlej.

Urmatoarele 2 zile

Urmatoarele doua zile le-am petrecut tot in Therme, cu cate o plimbare zilnica pana la Agyos Kirikos, cat sa ne mai dezmortim picioarele.

A opta zi

Azi a fost ziua plecarii, insa ferryboat-ul pleca de abia la 8 seara din portul principal al insulei. Dupa un mic dejun copios, am facut bagajele si ne-am indreptat spre portul Evdilos, acolo un am facut plaja si am savurat ultima masa ikariana a sejurului.

Aceasta a fost saptamana mea din Ikaria, in care recunosc ca am lenevit destul de mult si care a fost mai mult destinata relaxarii si a mancarii bune decat explorarii intensive a insulei.